poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Wiosennie:)

Dzisiejsza pogoda aż podnosiła na duchu:) Słoneczko pięknie świeciło, niebo prawie bezchmurne, jedynie zimne powietrze przeszkadzało, ale co tam! Piękny dzień dziś był:)

Z racji Lanego Poniedziałku mój kochany bratek ruszył na mnie z wiadrem wody! ;) Całe szczęście ciepła była, co nie zmienia faktu, że byłam przemoczona do suchej nitki ;)

Dzisiejsze popołudnie spędziłam na odkrywaniu jakie Candy-konkursy wstawiają inne blogowiczki (w większości kobieca tematyka bliższa mi niż męska). Odkryłam również jak wstawiać banery;) Aż jestem z siebie dumna:)

Uwieczniłam, korzystając z pięknej pogody, mojego parapetowego kwiata:) Jakże pięknie zakwitł!



Szkoda tylko, że nie mam weny do tworzenia moich biżutek. Może coś się ruszę w dniu jutrzejszym? :)

1 komentarz:

  1. Dziekuje za wizyte u mnie, dalo mi to szanse zobaczenia, jakie ladne prace wykonujesz !
    Zostaje na dluzej i wkladam "Cie" na moja liste blogow, inni tez powinni zobaczyc Twoja tworczosc!
    Moc pozdrowien z Florydy !

    OdpowiedzUsuń