niedziela, 22 kwietnia 2012

Pastelowo

Zdałam na 5! :) Nauka się opłaciła, szepty z sąsiadką też, ale o tym ciiii;) Cóż, ważne, że pierwsze zaliczenie tego semestru za mną:) I oczywiście należało mi się rozpieszczanie nr 2:) Tym razem pastelowo-wiosennie:)

Ten naszyjnik zrobiłam z kwiata z Fimo wraz z pastelowymi zielonymi i żółtymi 8mmi koraliczkami. Dodałam mały kluczyk do mego serduszka;) Prawie niewidoczny, ale jest;) Ostatnio lubuję się w delikatnych wisiorkach na łańcuszku. Oczywiście mój aparat zrobił mi psikusa i kolejny raz czerwony zamienił w czerwony róż;) Nie wiem czemu ale fioletów mi prawie w ogóle nie łapie:/ Ważne że koncepcja uchwycona jest:)


Drugim mym dziełem dla mnie, dla mnie i tylko dla mnie była oczywiście szybka i kololololowa (jak to mój luby nazwał) Shamballa:) Tak mnie jakoś radośnie naszło na piękne wiosenne kolory:) Chyba wpływ miały moje tulipanki;)


A tu moje tulipanki z kompanami po bokach:) Oczywiście one są czerwone, ale mój aparat dziś jest anty-czerwony;) Poza tym sztuczne oświetlenie też daje swoje:/ Nie załapałam się na słoneczko w dniu dzisiejszym;)


Miłego wieczorku!

2 komentarze:

  1. Gratuluję 5! :) Cudnie się rozpieszczasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 5
    Śliczny naszyjnik i bransoletka
    Pasują do siebie kolorystycznie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń