środa, 25 kwietnia 2012

Bardzo lubię to zdjęcie

U Modrak możecie znaleźć zabawę o ulubionym zdjęciu. Stwierdziłam, że mam tyle zdjęć, że na pewno znajdzie się jakieś fajniusie:) Owszem... Znalazło się... Żeby to jedno... ;) Ale wybrać musiałam i takie też wstawiam poniżej:






Zdjęcie to przedstawia mego lubego. Uwielbiam to zdjęcie, bo robi na nim oczy niczym kot ze Shreka! :) To było chyba jedno z pierwszych zdjęć jakie powstały w naszym związku;) A do tego w tle nieodzowna paczka chipsów/chrupków, kawałek mojej koty oraz moje ulubione przytulaki, z którym nie mogę się rozstać pomimo 26 na karku;)

Oczywiście za ciosem idąc wynalazłam jeszcze jedno, które uwielbiam i odkąd nam je zrobiłam, zdobi moją tapetę komórkową:)


W tle widać moją kolejną pasję - książki:D Brakuje mi już półek:/

I jeszcze jedno wyszperałam sprzed chyba 2 lat z Wigilii u rodzinki:) Każdy miał robione zdjęcie w okularach jakie najmłodsza dostała i takie oto wyszło z ręki (o ile się nie mylę) mojego tatuśka:





Później jeszcze tu zawitam ze zdjęciami naszyjników mamowych do zielonej i żółtej bransoletki - ale jeszcze nie wykończone są;)



2 komentarze:

  1. Hehe okulary the best
    Świetne zdjęcia

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No w tych okularach to naprawdę fajnie wygladasz :)!
    Dziękuję za udział w mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń